Villkor

 

Betalningsvillkor
Endast Förskottsbetalning accepteras, betalning sker via Payson direkt på våran hemsida.
Alla priser är i SEK och moms ingår med 12 % moms. Porto och en paketeringsavgift tillkommer på de angivana priserna.

Köpvillkor för:
Skicka Ejes med posten
Ejes Choklad ansvarar ej för choklad som försvunnit eller blivit skadat under leveransen.
Chokladen levereras 1-3 dagar, efter att Er beställning nått oss. Under storhelger kan leveranstiden ta ytterligare några dagar.
Beställaren kommer att få information från Ejes, när paketet blivit skickat och chokladen bör då vara framme dagen efter om postgången fungerar.
Om chokladen ej kommit fram inom 7 arbetsdagar, kontakta oss för felsökning på telefon, 08 664 27 09, eller info@ejeschoklad.se
Enligt konsumentköplagen gäller EJ öppet köp på livsmedel, därav utgår ångerveckan.

Hämta Ejes direkt i butiken
Chokladen kommer att packas så fort som möjligt, och kommer finnas färdig samma eller dagen efter Er beställning nått oss. Under storhelger kan det ta ytterligare några dagar. Vi på Ejes kommer att skicka information till beställaren, när chokladen är klar för upphämtning. Ett beställningsnummer kommer att ges till beställaren, som ska uppges i butiken när chokladen ska hämtas. Detta beställningsnummer ger möjlighet att slippa ta nummerlapp och gå direkt före i kön. Observera att inga ytterligare tillägg eller ändringar får göras på den befintliga beställningen om man går före i kön. Finns det frågor angående beställningen, vänligen kontakta oss på telefon, 08 664 27 09, eller info@ejeschoklad.se, glöm ej att uppge beställningsnummret. Välkommen!

Ejes Choklad kan innehålla spår av nötter, även om de klassas som nötfria, och bör därför ätas med försiktighet av allergiker.